Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci (TUS)

Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci

Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci (TUS), to cykliczne zajęcia grupowe o określonej i stałej strukturze, które są ukierunkowane na rozwijanie kompetencji społecznych, komunikacyjnych i emocjonalnych.

Trening przeznaczony jest dla:

  • dzieci nieśmiałych i wycofanych
  • dzieci, które odznaczają się wysokim poziomem lęku, stresu i napięcia emocjonalnego w kontaktach społecznych
  • dzieci nadpobudliwych, mających trudności z przestrzeganiem norm społecznych
  • dzieci z deficytami w sferze społeczno-emocjonalnej
  • dzieci z cechami całościowych zaburzeń rozwoju

 

Sam trening prowadzony jest w sposób atrakcyjny dla dzieci, łącząc zasady gier społecznych z nauką umiejętności niezbędnych w życiu każdego człowieka. Praca terapeutyczna odbywa się poprzez doświadczenie i modelowanie. Dzieci mają możliwość zdobywania nowych umiejętności przez ćwiczenia w zaaranżowanych sytuacjach społecznych na zasadzie wcielania się i odgrywania ról.

 

Celem TUSów jest:

  • nauka rozpoznawania i nazywania swoich emocji i potrzeb
  • poznanie metod radzenia sobie z trudnymi emocjami
  • rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
  • wykształcenie umiejętności rozwiązywania konfliktów
  • doświadczenie sukcesu w relacji z rówieśnikami

 

Więcej o treningach, aktualnym naborze oraz grupach wiekowych, można dowiedzieć się telefonicznie, pod numerem 573 921 771 lub mailowo: [email protected]. Prosimy także o zapoznanie się z artykułem w bazie wiedzy: Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci (TUS)

Rezerwuj wizytę online

Umów się na spotkanie, to bardzo proste!

Rezerwuj wizytę
SERWIS WYKORZYSTUJE PLIK COOKIES W CELACH STATYSTYCZNYCH ORAZ PERSONALIZACJI USTAWIEŃ SERWISU
Serwis internetowy www.centrumsensum.pl (Sensum Centrum Rozwoju i Wsparcia Psychologicznego) używa plików „cookies”. Więcej informacji o zastosowaniu i sposobie działania plików „cookies” znajduje się w nocie prawnej. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza akceptację warunków.